۷ پاسخ

من هفته قبل ی درد بگیر ول کنی زیر شکمم گرفت رفتم سونو گفت التهاب رودس خیلی سردیجات میخوردم مخصوصا گوجه

جفت منم پایین طول سرویسک چند بود

اگه با استراحت بهتر نمیشه
و منظمه
حتما برو دکتر

نگران جفتت نباش باید استراحت کنی جفتت گفت پرویاست؟

حتما برو دکتر عزیزم

امروز رفتی انومالی؟

کاش ب دکترت بگی

سوال های مرتبط