۸ پاسخ

بچه های اینطوری از دوقلو سخت ترن
خیلی سخت تر
به مرز جنون میرسی

خواهر سرت خورده جایی؟؟😆

فوبیای منو دلت میخواد؟😂

اتفاقا منم همینجوری باردار شدم ولی بعد از چند سال

وااای خدا اون روزو برای من نیاره😑😑😑

من بارداریم همینجوری بود.چندماه پریودم عقب میفتاد و ماه چهارم دیگه رفتم دکتر تاببینم کیست دارم یا نه.دکتر۲تاآمپول نوشت که بزنم و پریود بشم و یه سونو نوشت.من قبل زدن آمپول رفتم سونو تاببینم دردم چیه.رفتم و دکتر سونو گفت یه ساک بارداری میبینم من 🥹دکتر🤔

یا ابولفضل انشاالله ب خواسته ات برسی

کابوسه برام😑

سوال های مرتبط