۴ پاسخ

منم 23هفته و 4روز دادم عزیزم

نه عزیزم مهم نی منم مثل شما دادم با نظر دکترم

میگن بین ۲۴ تا ۲۸ هفته بدن مقاومت به انسولینش زیاد میشه بخاطر همین تو این هفته ها میگن انجام بشه دقیقتره
اگر قبلا هم قندت لب مرز نبوده نگران نباش...

به منم دکتر گفت ۲۳ هفته ولی من خودم ۲۴ هفته میرم

سوال های مرتبط

مامان آرن کوچولو🩵👶🏼 مامان آرن کوچولو🩵👶🏼 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان گل پسر مامان گل پسر هفته بیست‌وهفتم بارداری