۴ پاسخ

ببلاک کامفورت ولی یه مزه تلخی داره نمیخوره ازش

ببلاک من گرفتم یه مزه بدی داره پسرم اصلا دوسش نداره

وزن دهیش خوبه پسر من کولیک داره رفلاکس نداره اما ۴ ماهگی ۷ کیلو بود

وزن دهیش خیلی خوبه

سوال های مرتبط