همه زایمان کردن جز من😭😭😭😭😭😭😭😭

تصویر
۱۰ پاسخ

هیییی نگووو🫤🫩

منم نزاییدم😂

و من🥲

والا منم منتظرم تا الان زایمان نکردم

برو بهداشت پیگیری کن یوقت دیر نشه خدا نکرده

و من😖

تا پایان ۴۰ هفته جا داری

از یک طرف ادم دلش می خوادزودتر زایمان کنه از طرف دیگه هم وقتی زایمان کرد تو دلش میگه تو شکم بود خوب بوداا🥴

خو فعالیت کن ورزش کن از این شیاف ها استفاده کن یه کاری کن دردات شروع بشه

نترس نوبت تو هم میرسه

سوال های مرتبط

مامان الیسا مامان الیسا ۳ ماهگی
مامان مهدیاروشهریار مامان مهدیاروشهریار ۱۰ ماهگی
مامان کلوچه🍪👶🏻 مامان کلوچه🍪👶🏻 ۱۳ ماهگی