هیییی نگووو🫤
منم نزاییدم😂
و من🥲
والا منم منتظرم تا الان زایمان نکردم
برو بهداشت پیگیری کن یوقت دیر نشه خدا نکرده
و من😖
تا پایان ۴۰ هفته جا داری
از یک طرف ادم دلش می خوادزودتر زایمان کنه از طرف دیگه هم وقتی زایمان کرد تو دلش میگه تو شکم بود خوب بوداا🥴
خو فعالیت کن ورزش کن از این شیاف ها استفاده کن یه کاری کن دردات شروع بشه
نترس نوبت تو هم میرسه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.