۴ پاسخ

مای بی بی بیند اصلا هیچ مارکی و قبول ندارم بعدشم سایز ۴برای بچه ۴ماهس یعنی من الان بچم ۷کیلوعه وخورده ایه تازه سایزه ۴بستم

اصن بنظر من مای بیبی توو یه لول دیگه ای خوبه
بابامن مولفیکس و شب بالای کمرش میبندم صب نشده پایینه خط کمرشه
این چه وضعیتیه!
مای بیبی خییییلی بهتره

سایز ۴ کوچیک و بزرگ داره نگاه کن ببین نوشته بزرگ یا متوسط

مگه چند کیلوعه همون ۳اندازس

سوال های مرتبط

مامان نون خامه ای مامان نون خامه ای ۶ ماهگی
مامان ویانا و رایان🌼 مامان ویانا و رایان🌼 ۳ ماهگی