مای بی بی بیند اصلا هیچ مارکی و قبول ندارم بعدشم سایز ۴برای بچه ۴ماهس یعنی من الان بچم ۷کیلوعه وخورده ایه تازه سایزه ۴بستم
اصن بنظر من مای بیبی توو یه لول دیگه ای خوبه
بابامن مولفیکس و شب بالای کمرش میبندم صب نشده پایینه خط کمرشه
این چه وضعیتیه!
مای بیبی خییییلی بهتره
سایز ۴ کوچیک و بزرگ داره نگاه کن ببین نوشته بزرگ یا متوسط
مگه چند کیلوعه همون ۳اندازس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.