۳ پاسخ

تا همیشه میمونه

خیلی مراقب خودت باش حداقل تا ۴۰ روزگی، کار سنگین نکن بار سنگین برندار، خم و راست شدنت درست باشه، کمرتو سرما ندی، غذای مقوی بخور، ویتامینا و آهنتم بخور هر روز

من تا ۴۰ روز تقریبا داشتم، کلا بعد زایمان چه طبیعی چه سزارین کمر درد هست، بعضیا میمونه بعضیا نه، من خداروشکر الان خوبم، ولی خواهرم موند سه سال و نیمه گاهی وقتا شدید تر میشه ولی همیشه داره

سوال های مرتبط

مامان آوین جونم مامان آوین جونم ۴ ماهگی