۲ پاسخ

من همه چی تقریبا میدم بجز باقالی نمک آویشن رب
هرچی فک کنی درست میکنم
البته میوه هم پخته میدم مرکبات نمیدم
مغزیجات هم بادام و گاهی کم گردو خیلی کم
چون هم خیلی گرمه هم سنگینه

من لیست میوه ها داشتم😁😁

تصویر

سوال های مرتبط

مامان آريا وآرسام 
مامان مامان آريا وآرسام مامان ۱۳ ماهگی
مامان 💞حسنا۲.رستا👶 مامان 💞حسنا۲.رستا👶 ۱۵ ماهگی