من شیرم خیلی کم بود ب زور تا ده روزگی بهش دادم الانم شیر خشکیه
چرا عذاب وجدان الکی دارید
تو فامیلامون بچه هم سن دخترم هس شیر مادر میخوره ولی شیرش اصلا ب بچه نمیسازه و وزنش افتضاح کمه
روح و روان خودمو نابود کنم چون شیر خشک یه😂
هزاران بچه هستش شیر خشک میخورن ماشالا خیلیم خوبن
عزیزم من شیر خودمو میدم کمکی هم بعضی وقتا میدم
اما یچیزی بگم از مادر هیچکس دلسوز تر نبست نه به حرف بقیه باش نه عذاب وجدان بگیر تو مادری قطعا یچیزی هست ک نمیتونی شیر بدی مادر صدشو برا بچه ش میذاره پس مطمئن باش عذاب وجدانت اشتباهه من شیر خودمو میدم دخترم یک ماه استپ وزنی داشت الان اینجوری خوبه؟پس عذاب وجدان نداشته باش عزیزم تو بهترین تصمیم و گرفتی
بخاطر اینکه نتونست لاکتوزو تحمل کن شیر خشک دادم دیگه سینمو نمیگیره منم شیر دارم خیلی در عذابم
جون نمیگرفت کمکی دادم سینمو ول کرد
ن کلا شیرخشک میدم
من شیرخشک میدم و خیلی دلم میگیره وقتی سر میزاره روسینمو شیرخشک میخوره 🥲🥲😭😭 واقعا افسردگی گرفتم رو این موضوع
شیرم خیلی کم بوداز اولش ۵۰ روز فقط شیرخودمو دادم بعدش دیگه کامل خشک شد
بخاطر زردیش بهش شیر خشک دادم از سینم بد کرد هرکاری کردم نگرفت دیگه شیر خشکی شد عذاب وجدانم دارم
به دلیل آرامش بچه چون مهم سلامتی و آرامش بچه هست ، چرا بچه رو با شیر کم یا بی کیفیت اذیت کرد
والا خیلی از شیرخشکا رو دیدم بزرگ شدن بدنشون خیلیم قوی هست
خیلی از شیرمادری ها روهم میبینم ضعیف هستن
من کمکی میدم ولی بیشتر شیر خشک اخه شیرم کمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.