۶ پاسخ

فقط خودتو شل بگیر

من با پای خودم سه بار رفتم معاینه شدم، اولش از این فکرا میکردم اما الان دیگه میگم فقط زایمان کنم بیخیال این چیزها، امروز رفتم معاینه دکتر معاینه کرد سه تا دانشجو نگاه میکردن، وقتی فکر کردم قراره چطوری زایمان کنم گفتم ول بده خودتو درگیر نکن😂

هزاربار نگا ومعاینه میکنن غمت نباشه😐🤣

اصلا خجالت و نگران معاینه‌ها نباش.انقد اون موقع درد داری ک میگی بزار دوربین هم میندزن بندازن ولی من دردام تموم بشه😂

نگا همراه با لمس 😅

الله اکبر اره میپوشوننت با حس لامصه پیدا میکنن
عزیز دستشون تا مچ میکنن داخل😂😂😂معلومه که نگاه میکنن

سوال های مرتبط