اسم آرن خیلی شبیه کارن بد میشه ن؟

۸ پاسخ

رامان خیلی شیکه آرنم قشنگه ولی از نظر تلفظ خیلی زیاد به کارن شبیه هستش

خیلی هم وزنه ولی مهم اینه به دلت بشینه
من اسم پسرم مهراد شاید دومی رو بزاریم رادین چون دوست نداریم خیلی هم وزن باشه

نه گلم هرچی به دلت میشینه

خیلی جالب نمیشه

بنظرمنم لفظش با کارن یکی زیاد جالب نمیشه
رامان نظرته بهتره

نه قشنگه

کارن و کیان هم قشنگه

نه عزیزم خیلی هم زیباس

سوال های مرتبط

مامان نون خامه ای مامان نون خامه ای ۳ ماهگی
مامان آوا🩷 آرن💙 مامان آوا🩷 آرن💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان رایان 😍و رادمهر مامان رایان 😍و رادمهر ۳ ماهگی
مامان کایان مامان کایان ۸ ماهگی
مامان آريا و آرِن💙💙 مامان آريا و آرِن💙💙 ۴ ماهگی
مامان 👶🏻آرن🩵 مامان 👶🏻آرن🩵 ۱ ماهگی
مامان فندق👶💙 مامان فندق👶💙 تولد
مامان نیلا👼🏻 و آرن👶🏻 مامان نیلا👼🏻 و آرن👶🏻 ۹ ماهگی
مامان پسرم 🩵 مامان پسرم 🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان تودلی مامان تودلی هفته سی‌ودوم بارداری