رامان خیلی شیکه آرنم قشنگه ولی از نظر تلفظ خیلی زیاد به کارن شبیه هستش
خیلی هم وزنه ولی مهم اینه به دلت بشینه
من اسم پسرم مهراد شاید دومی رو بزاریم رادین چون دوست نداریم خیلی هم وزن باشه
نه گلم هرچی به دلت میشینه
خیلی جالب نمیشه
بنظرمنم لفظش با کارن یکی زیاد جالب نمیشه
رامان نظرته بهتره
نه قشنگه
کارن و کیان هم قشنگه
نه عزیزم خیلی هم زیباس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.