ورم توهفته من طبیعیه دیگه؟

۴ پاسخ

من هرچی مراعات میکنم بازم انگشتام ورم و قرمز میشن تو بندهاش درد میاد. گفتن یروز درمیون مکمل کالمرز بخورم

منم ورم کردم

اگه فشارت بالا نیست و سردرد شدید نیستی طبیعیه

کم کم ورم میکنی ولی خب نمک حذف کن برنج هم کم

سوال های مرتبط

مامان کوثر🐥 مامان کوثر🐥 قصد بارداری
مامان محیا 💕 آرمان مامان محیا 💕 آرمان ۱۲ ماهگی
مامان دوتاتربچه🫀 مامان دوتاتربچه🫀 ۹ ماهگی