خانما ورم دست وپا توهفته من طبیعیه؟

۶ پاسخ

اره چون داره به رگ ها فشار وارد میکنه طبیعیه
ولی اگه حالت عاذی خارج بشه و همراه با درد و تاری دید باشه حتما برو بیمارستان

طبیعیه من از الان دارم

سعی کن پیاده روی کنی حداقل روز نیم ساعت منم یهویی ۳۵ هفته ورم کردم وزنمم بالا رفت چند روزه پیاده روی میکنم خوب شدم

ورم خیلی خیلی زیاد نه

من از الان دارم😥😥

اره طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان کوثر🐥 مامان کوثر🐥 قصد بارداری
مامان پارساومهرسام🩵 مامان پارساومهرسام🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان محیا 💕 آرمان مامان محیا 💕 آرمان ۱۲ ماهگی