ورم پا تو‌هفته من طبیعیه ؟؟؟ ه

۵ پاسخ

انگشتتو فشار بده رو پات جایی ک ورم داره ببین زود جای فشار انگشتت برمیگرده یا همون پایین میمونه اگ دیر برگرده جای انگشتت برا مسمومیت بارداریه

من الان چند روزه ورم داره دوتا پام یعنی زوده

دو تا پا کم باشه طبیعیه. یه طرف خوب نیست. راه برو. میشینی رو مبل و صندلی یه چیزی زیر پات بزار. رو پاهات آب بگیر

اگه هر دو پاته بله . اگه فقط یه پاست سریعا مراجعه به پزشک کنید
اگر همراه با سرگیجه . سردرد و حالت تهوع هم هست به پزشکتون اطلاع بدید ممکنه علائم مسمومیت باشه

کم یا زیاد؟

سوال های مرتبط

مامان محیا 💕 آرمان مامان محیا 💕 آرمان ۱۲ ماهگی
مامان پارساومهرسام🩵 مامان پارساومهرسام🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان کوثر🐥 مامان کوثر🐥 قصد بارداری
مامان ایهان مامان ایهان ۷ ماهگی
مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی
مامان نخودفرنگی مامان نخودفرنگی ۱ ماهگی
مامان نی نی🥹🤰🏻 مامان نی نی🥹🤰🏻 ۴ ماهگی
مامان سپهر💙 مامان سپهر💙 روزهای ابتدایی تولد