ورم پا توی هفته ی من طبیعیه ؟؟؟؟

۷ پاسخ

اره دیگه
الان ورم نکنی ،دیگه میخوای بعد زایمان ورم کنی؟

من دستام تانمیشه پاهام نه ورم نداره آخه شب هازیرپاهام بالش میزارم

اگه یکطرفه خطریه

هردو پا اره ولی میگن اگه یکی باشه خطر ناکه

آره دیگه ولی به دکترت بگو برات آزمایش بنویسه و فشارتو هم چک‌کن اگه فشارت بالاس خطرناک میشه دیگه اگه خدای نکرده مشکلی باشع میتونی بچه رو دنیا بیاری

منم ورم دارم، اگه فشارت بالا نیست یا دفع پروتئین نداری طبیعیه

بله طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان نخودفرنگی مامان نخودفرنگی ۱ ماهگی
مامان سپهر💙 مامان سپهر💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه خانوم مامان پناه خانوم ۱۱ ماهگی
مامان ❤️❤️❤️ مامان ❤️❤️❤️ ۷ ماهگی