تو هفته من ورم پا و دست طبیعیه؟

۴ پاسخ

اره عزیزم منم ۳۱ هفته اینا بودم ورم پاهام شروع شد اول بعد دستامم شروع شد

منک دارم تو این هفته

اره عزیزم منم در عرض ۳روز پاهام ورم کرد ولی دستم از ماه ۷کم کم‌انگشترام برام تنگ شد

اگه با سرگیجه و تاری دید و تهوع نباشه طبیعیه.و اگه یکی از دستوپاهات ورم کرده خطرناکه بایددوتاشم کنه

سوال های مرتبط

مامان به امید خودت مامان به امید خودت هفته سی‌ودوم بارداری
مامان سپهر💙 مامان سپهر💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان نخودفرنگی مامان نخودفرنگی ۱ ماهگی
مامان پناه خانوم مامان پناه خانوم ۱۱ ماهگی
مامان قندعسل مامان قندعسل روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ایهان مامان ایهان ۷ ماهگی