۶ پاسخ

بله اگه میتونی صبحا ناشتا ی لیوان آب ولرم بخوری بهتره ورم دست و پا رو کم میکنه

موقع استراحت هم بالش بزار زیر پاهات از بدنت بلند تر باشه خیلی خوبه

کاهو بخورید با شیره یا به تنهایی کاهو باعث میشه ورم بخوابه

نمک نخور تامیتونی مایعات بخوراب مخصوصا من روز دولیتراب میخورم

از نمک نخور

نمک اصلا نخور

سوال های مرتبط

مامان نی نی🥹🤰🏻 مامان نی نی🥹🤰🏻 ۴ ماهگی
مامان قندعسل مامان قندعسل روزهای ابتدایی تولد
مامان به امید خودت مامان به امید خودت هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجه آرش♥️🥹 ♥️ مامان جوجه آرش♥️🥹 ♥️ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ایهان مامان ایهان ۷ ماهگی