سلام خانوما تو هفته‌ی من ورم پا و مچ پا طبیعیه ؟

۶ پاسخ

اگه یهویی نیست یعنی آروم آروم شده طبیعیه اما شب خوابیدی صب بادکنک شدی یا تو دوسه روز گرد شدی خطرناکه

مصرف نمک رو خیلی محدود کنید خیلی کمک میکنه

اول فشارتو همیشه چک کن دوم ازمایش بده دفع پروتئین یا مسمومیت بارداری نداشته باشی اگه این سه مورد اوکی بود یه ذره ورم عیبی نداره

اگه دفع پروتئین نداری طبیعیه

اره پاهای منم اینجوریه
سعی کن پیاده روی کنی
و هر موقع احساس کردی پاهات خیلی سنگینه و درد داره دراز بکش پاهاتم به دیوار یا به یه چیز بلند تکیه بده از سطح قلبت بالاتر باشه یعنی

بله ، منم ورمام کم کم داره شروع میشه

سوال های مرتبط

مامان ثمره عشق مامان ثمره عشق هفته سی‌ودوم بارداری
مامان سوگند💕 مامان سوگند💕 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان رایان 🩵💓 مامان رایان 🩵💓 ۳ ماهگی