ورم دست و پا توی هفته من طبیعیه ؟

۷ پاسخ

منم ورم کردم برای من طبیعی بود چون رفتم آزمایش دادم چون مشکلی نیست

نه زوده پیگیری کن فشارت و چک کن

اره دست پا بینیم ورم کرده

اگ خیلی ورم کردی طبیعی نیست احتمال مسمومیت بارداری تو این ماه زیاده

منم ورم خیلی کردم نمی‌دونم واقعا طبیعی هست یانه 🤦

آره عزیزم اگه یک طرفه نیست طبیعیه

نه برو دکتر

سوال های مرتبط

مامان نی نی🥹🤰🏻 مامان نی نی🥹🤰🏻 ۴ ماهگی
مامان ایهان مامان ایهان ۷ ماهگی
مامان قندعسل مامان قندعسل روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وهشتم بارداری