۵ پاسخ

حق داری،من سر بارداری دخترم حوصله‌ی شوهرمم نداشتم،خدا کمکت کنه

عزیزم هممون گاهی کم میاریم و رفتاری میکنم ک اصلا درست نیست اما بچه ها ایینه ی رفتار ماهستن وقتی خودت با داد و جیغ جوابشوبدی خب قطعا اونم یادمیگیره سعی کن اروم باشی

تنها نیستی منم همینم 🥴

آره بابا هممون همینیم،اعصابمون از فولاد که نیس آخه
منم دخترم خیلی وقتا میفته رو دنده‌ی لجبازی و جیغ جیغ کردن،هی تحمل میکنم تحمل میکنم ولی یجا از کوره درمیرم

تنها نیستی اگ از عذاب وجدانت کم میکنه🤣🤣

سوال های مرتبط