فقط منم که میترسم رابطه داشته باشم یا مثل من هست 🙄🤣🤔
بمن گفت اشکال نداره رابطه بدون جلوگیری . فقط ماه نه ک وارد شدی دو هفته اولش کلا رابطه نداشته باشه . دو هفته اخر مشکلی نداره ب زایمانت کمک میکنه
من که هر دکتری رفتم گفت میشه بریزی فقط هر روز نباشه و عفونت نگیری هیچ ربطی به زایمان زودرس نداره وارد ۸ ماه که شدی هیچ دکتری منع نمیکنه رابطه فقط ۳ ماه اول بارداری سخته
دو هفته شما که اصلا نباید ریخته بشه عزیزم باعث انقباض و زایمان زودرس میشه
برا زایمان طبیعی هم آخراش میگن خوبه
سزارین که کلا نباید ماه آخر رابطه داشته باشی
از الان که نه
یکی دوهفته آخر
که رحم رو باز کنه بچه بیاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.