من روز موعد زدم هاله داشت باردار بودم
مزخرفه الکی هاله میندازه اونم همون دیقه
برا من که منفی هاش همیشه درست بوده
عالی عزیزم
با خط مثبت ازمایش دادم منفی بود
برا من هاله داشت آزمایش دادم مثبت بود
ایشالا که بر تو مثبت پررنگ باشه عزیزم
من چهار تا زدم حاله داشت الان سه روزه لک دارم ولی کامل پریود نشدم منم نمیدونم راست یانه
منظورم این که درست نشون میده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.