تب ۳۵ برای بچه ۳ماه خوبه؟

۶ پاسخ

۳۵ تب نیس ک

نه عزیزم

این بین ۳۴ و ۳۵ میشد
عطسه سرفه داره مدفوعش یکم سبزه
برا سرماخوردگی چی بهش بدم بجز قطره بینی؟

دمای بدن بین ۳۶.۵ تا ۳۷.۵ نرماله

اصلا ۳۵تب نیس دمای بدن نرماله.بالای ۳۷میشه تب

آره خوبه

سوال های مرتبط

مامان امیرصدرا مامان امیرصدرا ۱۲ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۵ ماهگی
مامان yasan🩵Alisam مامان yasan🩵Alisam ۴ ماهگی