خانما طرح یسنا برا باردارها هم میدن؟ چطوره؟

۴ پاسخ

اگه بارداری ثبت کنی ماهی 650 با کالا برگ می‌ریزند

اونایی که دهک 1 تا 3 هستن میدن ولی به اونایی که تو 1405 به دنیا میان هم ماهی 2 تومن میدن

دهک ۱تا ۳کم وزن مادر بهشون بهداشت نامه میدن

باردار ها فکر نکنم

سوال های مرتبط

مامان زهرا و تودلی🐣 مامان زهرا و تودلی🐣 هفته یازدهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وششم بارداری
مامان پسرم🧿 مامان پسرم🧿 هفته نوزدهم بارداری