سوال منم هس چجوریه باید بری کافی نت یا بهداشت تشکیل پرونده میشه
این طرح یسنا به دهک هم ربط داره آیا
من از همون اول بارداری ثبت نام کردم خبری نیست چند ماهی میشه دیگه نمی ریزن
طرح جدید خانمها که ۴۰۵زایمان کنن کارت امید مادر تعلق میگیره که ماهی دو تومن واریز میشه
اطراف من چند نفر دارن
طرح یسنا چیه ؟
منکه دخترم ی سال و چهار ماهشه بش نمیدن نمیدونم چرا
اره اسمارم مرکز بهداشت رد میکنه
سوال منم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.