طرح یسنا ماه اول بارداری هم میریزن ؟

۶ پاسخ

منم دهک چهارم و تاحالا هیچی نریختن

😑منم تا حالا نگرفتم دهک ۴ هستم

منکه 4 ماهمه هنوز نگرفتم دهکمم 3 هست

برامنم نریختن گفتن هشت مراقبت بارداری روکامل بیای ثبت کنیم برات میریزن یعنی میوفته اخرای بارداری

برا من که نریختن

برا ما که نریختن

سوال های مرتبط

مامان 💕اسرا واهورا💕 مامان 💕اسرا واهورا💕 ۲ سالگی
مامان هرچی خدا بخدا مامان هرچی خدا بخدا هفته دهم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته یازدهم بارداری
مامان زهرا و تودلی🐣 مامان زهرا و تودلی🐣 هفته یازدهم بارداری