کسی از این قطره داده به بچش؟؟؟سوال دارم

تصویر
۹ پاسخ

بابت چی میدید؟ من مولتی هم میدم اشکال داره اینم بخرم بدم؟ چقدر باید بدم؟ چون بچه ی من تازه دوتا دندون درآورده فقط

من دادم

اره افخمی برای دیارا نوشت
دوماهی میشه استفاده میکنم

من
دکتر افخمی برای پسرم بعد از نه ماهگی تجویز کرد

دکتر به دختر منم داده بود هفته‌ای یک سی سی ولی فرقی نکردبراش

اره من

دکتر داده بامولتی تداخل ندارد چجوری گفته بهش بدی

من پارسال تابستون ۳ ۴ ماهگی ارغوان بهش دادم. باعث شد زود دندوناش دراد

اره من

سوال های مرتبط

مامان عشق مامان عشق ۱ سالگی
مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی
مامان نویان👼💙 مامان نویان👼💙 ۱۴ ماهگی
مامان نویان کوچولو💙 مامان نویان کوچولو💙 ۱ سالگی