نه گلم
پسرم کمخونی داشت دکتر بهش شربت ایروفیکس داد
از دوسالگی دیگه باید شربت بدی
نه من از دوسالگی شربت میدم، اینا یهمدت کیفیت سابق رو نداشت من از همون موفع عوض کردم
آره...
نه دگ شربت میدم
من تازه خریدم میدم به پسرم ..
اره دختر من کم خونی داشت دکتر گفت بازم بدم بهش
من الان خریدم...یک ماهه یادم میرفت بخرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.