۹ پاسخ

نه گلم

پسرم کمخونی داشت دکتر بهش شربت ایروفیکس داد

از دوسالگی دیگه باید شربت بدی

نه من از دوسالگی شربت میدم، اینا یهمدت کیفیت سابق رو نداشت من از همون موفع عوض کردم

آره...

نه دگ شربت میدم

من تازه خریدم میدم به پسرم ..

اره دختر من کم خونی داشت دکتر گفت بازم بدم بهش

من الان خریدم...یک ماهه یادم میرفت بخرم

سوال های مرتبط

مامان آنیتا🐣 مامان آنیتا🐣 ۲ سالگی