طبیعی بودم بخیه هام‌ از داخل تیر میکشه باز شده؟

۴ پاسخ

میترسم باز شده باشه

سلام چرا واسه منم خیلی تیرمیکشه

امروز اینطوری شده

اگه طبیعی هستی اره
برای منم هنوز تیر میکشه

سوال های مرتبط