۳ پاسخ

اره بابا طبیعیه

اره تا چندماه طبیعیه البته به بیمارستان و کار دکترم بستگی داره من سزارین اولم‌ تا یه ماه بود سزارین دومم از دی ماه هنوزم ک هنوزه گوشه هاش درد میکنه بیشترم‌ سمت راسته بیمارستان دولتی بود و اصلا راضی نبودم

آره طبیعیه

سوال های مرتبط