۴ پاسخ

ان اس تی چیه و چطوریه

برای من از ۳۰هفته شروع کردن هرهفته میگیرن ازم هزینشم ۷۰۰

من ک تاحالا نگرفته برام😐ولی ی دکترهست تومطبش سونوگرافی داره هربار میرم‌پیشش مشکلی هم ندارم میگ برو سنو

نه چه ربطی داره من تا حالا اصلا آن اس تی ندادم بستگی داره دکترت تشخیص بده یا حس کنه مشکلی هست نیاز به آن اس تیه

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو👶🏻 مامان فندق کوچولو👶🏻 هفته بیست‌وهشتم بارداری