۵ پاسخ

من پسرم اپتامیل گرفتم واسش شکمش سفت شد ،متخصص واسش گیگوز نوشت خوب بود ،بچه دومم رو هم گیگوز میدم

پسر من آپتامیل میخورد دفعش کم بود الان گیگوز میخوره بهتره

من ببلاک کامفورت دکتر براش گفت بدم

من پسرم هم با نان هم اپتامیل دفعش کم بود ولی خداروشکر با گیگوز خیلی بهتره

پسر من ۲۲ روزشه از ۲ روزگی دارم اپتامیل میدم خداروشکر یه بار در روز دفع داره و یبوست هم نشد وزن دهیش هم خوب بود تا الان

سوال های مرتبط