خانوما دخترم داره با دنده هام پیانو میزنه 😅 دنده هام درد گرفت طبیعی ؟

۳ پاسخ

وای منم همینطور بودم خدا رو شکر تموم شد اون روزا

من دنده هام داغوووون بودن
دو سهماه اخری خیلی دردداشتن همشه

منم مثل توام

سوال های مرتبط

مامان یزدان کوچولو مامان یزدان کوچولو ۸ ماهگی