۱۰ پاسخ

بسی کار اشتباهی کردی که گذاشتی تلوزیون نگا کنه

بچه الان میوفته

خیلی بلند گذاشتی

یکم کوتاه تر بزار منم از دو ماهگی گذاشتم حتی شده روزی پنج دقیقه دوست داره

خیلی بلند نیست زیرش؟

در واقع تلویزیون رو دوست داره😂😐 تلویزیون خیلی براش ضرر داره، نزار جلوش

اخه نی نی دو از نی نی من بزرگ تره

میزاری تلویزیون نگاه کن

از کی باید تامی تایم شروع کنیم

گهوارش مثل گهواره دختر منه شما دخترتون تو گهواره میخوابه ؟

سوال های مرتبط