سلام. خانوما واسه زایمان طبیعی باید ماما بگیریم؟

۴ پاسخ

من دکترم گفتم گفت بگیر خیلی کمک می‌کنه تو روند زایمان و گرفتم

اجباری نیست ولی خوبه یکی پیشت باشه من ماما همراه گرفتم کمکم کنه

نه لزوماً

من زایمان اولم دکترم گفت نگیر، ولی اشتباه کردم پرستاره شیفت اصلا کاری بهم نداشت، حالا اینو گفتن از ۳۴،۳۵ هفته بیا قرارداد ببند از۴سانت میاد پیشت ۴میلیون هم میگیره

سوال های مرتبط

مامان آیرا❤️🤩 مامان آیرا❤️🤩 روزهای ابتدایی تولد