عزیزم بزار چندروز دیگه بگذره بتاکامل بره بالا دیگه استرس کم بودنشو نداشته باشی چون هاله میزنه یعنی بتات کمه. من خودمم هنوز نرفتم ۳روز گذشته
بنظرم الان نرو منم بی بی زدم چند تا مثبت بود روز موعد بعد رفتم بتا منفی بود حالا چهار روز از موعدم گذشت
اره
دو روز دیگه دوباره بزن پررنگ که شد برو زود نرو
آخی چقدر کمرنگه حتما دیر گرفته برو آزمایش حتما مثبتی
من امروز ۵روز مونده به موعدم زدم منفی تمیززز شد دیگه بیخیالش شدم
مبارک باشه برای ماهم دعا کن
عزیزم بعد چند ماه اقدام مثبت شد؟
مبارک باشه عزیزم
اره گلم برو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.