خانما واکسن ۲ماهگی چندتاست ب کجا میزنن

۶ پاسخ

دوتا پا

دوتا آمپول
دوتا شربت
پای راست و چپ

دوتا تزریقی (به پا)،دوتا خوراکی

دوتا به پای راست و چپ
دوتا هم قطره

دوتاس دخترم امروز زد🫠خیلی اذیته

دوتا ب پای راست و چپ

سوال های مرتبط

مامان فندوق💙💙💙 مامان فندوق💙💙💙 ۳ ماهگی
مامان مهدیار 🍼👼 مامان مهدیار 🍼👼 ۲ ماهگی
مامان پسری👶🏼 مامان پسری👶🏼 ۸ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱۴ ماهگی
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۶ ماهگی