پیش کی رفتی؟
برامن که درست گفت
برامن درست بود،هرچی ان تی گفتن همون شده
درصد خطای دختر خیلی زیاده
اعتماد نکن
برای من ک درست گفت بنظرم درست درمیاد
برای من درست بود
بستگی به تجربه و مهارت دکتر داره برای من جفت بچه هام جنسیتشونو درست گفت
برای من ک درست گف بستگی ب دکتر داره با تجربه باشه
اصلا اعتماد نکن درصدش خیلی کمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.