اره من میدم با همون شیشه شیر تازه دنبال شیر خشک برا بچه های بالا دو سال هستم چون شیر پاستوریزه پروتیین و اهن کمتری دارا
من شیرخشکو قطع کردم الان یکماه میشه و بجاش شیر پاستوریزه میدم روزی سه وعده.قصد دارم اونم کم کنم البته اگرررررر بتونم
من قصد دارم دیگندم البته ۲۰ماهشه
نه گرفتمش یهویی دیگه نمیخوره ولی پاستوریزه میخوره
بلههه..فقط میگه شیر..خیلی وابستس..غذا خیلی کم میخوره
ن شیر خودمو میخورد فقط ک اواخر ۲۰ ماهگی از شیر گرفتمش
اره منم هنوز موفق نشدم هرچی هم سیرش میکنم باز میخاد
اره با لیوان یک وعده
اره عزیزم، یه وعده قبل خواب با لیوان
من 4 روزه گرفتم پشیمونم کرده😭
بله
خیلی وابسته هس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.