هچیی دیگه شیر خشک نمیدم
من از شیر گرفتمش
مگه بعداز 2 سال باید شیر خشک بخورن
همون قبلی آزاد میگیرم
میگن شیر بالای دوسال داروخانه میدن
شیر گاو
من تو خواب عمیق شب شیرخشک بیومیل پلاس میدم تا ۳ سال روش نوشته میشه داد
شیر پاستوریزه یبوست میشه
شیر پاستوریزه گرم میکنم میدم ی لیوان میخوره ۲۰روزم هست از شیرگرفتمش
همون قبلی رو دیگه
هیچی من بچم ۱ ماه مونده ۲ سالش بشه شیرخشک فقط صبح میخوره همین
شیر پاستوریزه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.