خانوما بعد ۲ سال شیر خشک چی میدین ب بچه هاتون؟؟؟؟

۱۲ پاسخ

هچیی دیگه شیر خشک نمیدم

من از شیر گرفتمش

مگه بعداز 2 سال باید شیر خشک بخورن

همون قبلی آزاد میگیرم

میگن شیر بالای دوسال داروخانه میدن

شیر گاو

من تو خواب عمیق شب شیرخشک بیومیل پلاس میدم تا ۳ سال روش نوشته میشه داد

شیر پاستوریزه یبوست میشه

شیر پاستوریزه گرم میکنم میدم ی لیوان میخوره ۲۰روزم هست از شیرگرفتمش

همون قبلی رو دیگه

هیچی من بچم ۱ ماه مونده ۲ سالش بشه شیرخشک فقط صبح میخوره همین

شیر پاستوریزه

سوال های مرتبط

مامان جاناوتودلی🤰🏻 مامان جاناوتودلی🤰🏻 هفته هشتم بارداری