ماشالله پسرمن ازپنج ماهگی چهاردست وپا میره چون کم وزن سبکه
دوست نداره
زوده عزیزم دخترمن از۷ ماهگی داره سینه خیز میره تازه ازامروز داره تمرین چهاردست وپا میکنه ولی هنوز نرفته به موقع انجام میدن نگران نباش بچه هاحرکاتشون باهم فرق داره
والا پسر منم نمیره ده ماهشه نه. سینه خیز. نه چهاردستو پا هیچیییی موندم چیکار کنم
بچه با بچه فرق میکنه یکی زود میره یکی دیر نگران نباش
تازه شنیدم خیلی از بچه ها چهار دست و پا نمیرن یهو راه میرن
دختر من دو هفتس که میره
زوده خب
دختر من تازه داره چهار دست و پا میره
دوستداره نره مامان جونش😬😅
پسر منم تا ده ماهگی سینه خیز بود بعدش چهارتاس وپارفت
چون زوده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.