اویلش که وارد گهواره شدم میدیدم بعضیا موقع انتی شونه میگفتم کیمیشه منم برمانتی
یکم گذشت میگفتم کی میشه برم انومالی و تعیین جنسیت
دلم میخواست برسم به هفته بیست
بعد همش میگفتم کاش هفته ۳۰ بشه زودتر از بس ذوق هفته های بالا رو داشتم
حاله همشون گذشته و خاطره شده
این مقدار باقی مونده هم به خوشی میگذره ان شالله
لذت ببر از مسیری که توشی
مگه ادم چند بار میتونه و میخواد که این حس رو تجربه کنه؟؟؟😍
به امید اینکه روز های باقی مونده رو شیرین بگذرونی😘❤️
منم 44روز دیگه دارم 😔طبیعی هستین شما هم تا 40روز دیگه چند هفته میشین
تنها دلخوشیم اینه ۳۸ هفته زایمان میکنم ولی استرس وزنش هم دارم😮💨
ایشالا بسلامتی نی نی ات بغل بگیری گلم
وای دقیقا من دیگه دارم میمیرم 😭🥺😩
ایشالا برسی به روزی که بگی میشه این ۲ روزم بگذره
الان تو اون مرحله ام ولی خیلی دیر میگذره و با استرس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.