خدایا یعنی میشه این ۴۰ روز بگذره🥹🥹

۶ پاسخ

اویلش که وارد گهواره شدم میدیدم بعضیا موقع انتی شونه میگفتم کی‌میشه منم برم‌انتی
یکم گذشت میگفتم کی میشه برم انومالی و تعیین جنسیت
دلم میخواست برسم به هفته بیست
بعد همش میگفتم کاش هفته ۳۰ بشه زودتر از بس ذوق هفته های بالا رو داشتم
حاله همشون گذشته و خاطره شده
این مقدار باقی مونده هم به خوشی میگذره ان شالله
لذت ببر از مسیری که توشی
مگه ادم چند بار میتونه و میخواد که این حس رو تجربه کنه؟؟؟😍
به امید اینکه روز های باقی مونده رو شیرین بگذرونی😘❤️

منم 44روز دیگه دارم 😔طبیعی هستین شما هم تا 40روز دیگه چند هفته میشین

تنها دلخوشیم اینه ۳۸ هفته زایمان میکنم ولی استرس وزنش هم دارم😮‍💨

ایشالا بسلامتی نی نی ات بغل بگیری گلم

وای دقیقا من دیگه دارم میمیرم 😭🥺😩

ایشالا برسی به روزی که بگی میشه این ۲ روزم بگذره
الان تو اون مرحله ام ولی خیلی دیر میگذره و با استرس

سوال های مرتبط

مامان میکائیل💙🕊 مامان میکائیل💙🕊 ۱ ماهگی
مامان 🫧🌱Ⓘⓛⓘⓨⓐ🫀🩵 مامان 🫧🌱Ⓘⓛⓘⓨⓐ🫀🩵 روزهای ابتدایی تولد