سوند هیچی نیست چراالکی استرس داری
باور کن سوند من و در بدترین حالت زدن خیلی حالم بد بود نازو نوازشم نبود ذما درد نداشت خدایی...فقط شل بگیز خودت و
منم دقیقا 15روزه دیگه زایمانمه و سزارین آنقدر از اتاق عمل ولی حسی میترسم که خدا میدونه
من بی حس شدم اصلا درد نداشت ولی خودمو شل گرفتم و هرکاری دکتر گفت انجام دادم
من اول قرار بود طبیعی زایمان کنم چون بچه مدفوع کرد یهو گفتن سزارین اوژانسی باید بشی
منم خیلی بدتر استرس گرفتم
ولی اصلا سوند موقع وصل کردن و کشیدن درد نداشت
وقتی بی حسی به کمرم زدن خیلی کم حس کردم
اصلا استرس نداشته باش
منم همین استرسهای شما رو دارم/: استرس سوند بیحسی استرس سر درد بعد عمل و تکون نخوردن تا چند ساعت استرس اینکه نکنه ضعف کنم معده درد بگیرم آخه معدم مشکل داره، کلی استرس دارمممممم
سوند که درد نداره اصلا اتفاقا راحت جیش میکنی وقتی درمیارنش دلت براش تنگ میشه😂بیحسی هم عزیزم درد آنچنانی نداره همش تلقین واقعا درد نداره خیلی آروم تزریق میشه در حد امپول معمولی
من فقط میگم طبیعی نباشه سزارین بشه ترس هیچکدوم از اینارو ندارم
انشاالله به خیری میگذره
هیچکدومش ترس نداره مطمئن باش
چشماتو ببندی باز کنی نی نی تو بغلته
من یکشنبه نوبت دارم نگران نباش عزیزم اینقدی که تا عمل استرس میکشیم به نظرم ترس ندارع روز عمل چون ما بار اوله استرس داریم
دقیقا منم همین استرس رو دارم چون سری اول سوند درد داشته برام
اما بیهوشی بودم اینسری میدونم بیحسیه🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.