عزیزم بچه ها بعد دوسالگی دیگه با پارکی تب شون پایین نمیاد اگر شیاف داری یا پروفن بده یا همین الان برو داروخونه تهیه کن که تب شو بیاری پایین
شیاف بزن بهش ، بدنش و با عرق کاسنی پاشویه کن چون خنکیه سریع تب و پایین میاره ، یا پیاز و سیر بذار تو جوراب پاش کن تا صبح بمونه
شیاف بزار و پاشویه کن
دست و پاهاشو بااب و نمک بشور.
فقط پروفن کارسازه
پسر منم سرشب یهو تب کرد علائم دیگه ای نداره منم پاراکید دادم خوب نشد شیاف زدم واسش
عزیزم شیاف بزن ولی فردا اول صبح ببر دکتر
شیاف چرا نمیزنی من اصلا شربت قطره نمیدم الانم تب داره دخترم شیاف زدم
شیاف بزن این پاراکید پدرسگ با این عمل نکردنش یه بارم بچه منو سه روز بیمارستان بستری کرد من ازون موقع دیگه نمیدم بهشون فقط ایبوبروفن و استامینوفن ساده
عزیزم شیاف بزار
اگر خاب نیست ببرش تو تشت آب بشینین آب بازی کنین
شیاف۱۲۵
بروفن بده.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.