۴ پاسخ

پسر من مشکل نداشت زیاد اما یه روز حواسم بود قطره هم منظم میدادم

همون روزوحواست باشه ک تب نکنه فقط
برای ما خداروشکر راحت‌تر از قبلیا گذشت،حتی بیرون هم رفتیم

مرسی گلم

بستگی به بچت داره ولی من هم دو ماهگی و هم ۴ ماهگی کلا ۲۴ساعت حواسم بود تبش بالا نره

سوال های مرتبط

مامان حلما مامان حلما ۱ سالگی
مامان پاشا و آریا🩵 مامان پاشا و آریا🩵 ۸ ماهگی