خانما این واکسن تا کی باید بزنیم من خسته شدم

۲ پاسخ

واقعا مزخرفه ..یه استرس بزرگه واسه مادر ..۶ ماهگیو بزنیم حداقل ۶ ماه بعدش راحتیم

یک سالگی و ۱۸ ماهگی

سوال های مرتبط

مامان قند و عسل ها مامان قند و عسل ها ۱۱ ماهگی
مامان حلما مامان حلما ۱ سالگی