خانما تا کی باید آروق بگیریم خسته شدم...

۸ پاسخ

نگیر دیگه من تا چهار ماهگی گرفتم

پسر منکه دمر که میوفته هم از بالا و هم ازپایین بادارو بیرون میزنه😂

مگ نمیگن تا وقتی شیر میخورع باید اروغ بزنه
بزرگ میشن ک اروغ گرفتن راحته دیگ
من شبا نمیگیرم ولی روزا دیگ خودش تا بلندش میکنم چندتا میزنم پشتش خودش سه چهار تا اروغ میزنع یا وقتی میشینع و تامی تایمه راحت اروغ میزنه

من تا۳گرفتم

من دیگه نمیگرم از ۳ ماهگی

۳ ماهگی نهایت ۴ ماهگی
نگیر دیگه

تا الان😐

بچه من که از ۳ ماهگی به بعد دیگه مثل قبلش آروق نمیزنه هر از گاهی خودش میده...من دیگه آروق نمیگیرم مگه اینکه همون حالت نشسته خودش بده

سوال های مرتبط

مامان محدثه مامان محدثه ۱۴ ماهگی
مامان کنجد💙 مامان کنجد💙 ۱۶ ماهگی
مامان لنا مامان لنا ۱۶ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۹ ماهگی
مامان الارا😚 مامان الارا😚 ۶ ماهگی
مامان مرسانا مامان مرسانا ۸ ماهگی
مامان جوجو🐣✨ مامان جوجو🐣✨ ۱ سالگی