فکر کردم فقط خودم اینجوریم😅
منم قبل از غذا خوردن ضعف دارم بعد از خوردن دو سه قاشق حالت تهوع میگیرم و سنگین و بی اشتها میشم🫠
خیلی سخته نمیخورم ضعف دارم میخورم نمیتونم نفس بکشم
سلام منم نخورم حالم بدمیشه بخورمم معدم درد میگیره وسنگین میشه
اره منم همینطورم 🤕
میخورم میگم گ. وه خوردم نمیخورمم ضعف میکنم.. 😂
نمیخورم ضعف میکنم
میخورم نفسم تنگ میشه
🤦🏻♀️😐خودمم نمیدونم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.