سلام مامانا شما هم بعد خوردن وعده غذایی اینا سنگینی میکنید

۶ پاسخ

فکر کردم فقط خودم اینجوریم😅
منم قبل از غذا خوردن ضعف دارم بعد از خوردن دو سه قاشق حالت تهوع میگیرم و سنگین و بی اشتها میشم🫠

خیلی سخته نمی‌خورم ضعف دارم میخورم نمیتونم نفس بکشم

سلام منم نخورم حالم بدمیشه بخورمم معدم درد میگیره وسنگین میشه

اره منم همینطورم 🤕

میخورم میگم گ. وه خوردم نمیخورمم ضعف میکنم.. 😂

نمیخورم ضعف میکنم
میخورم نفسم تنگ میشه
🤦🏻‍♀️😐خودمم نمیدونم

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرم 💙👼💙 مامان پسرم 💙👼💙 هفته سی‌ام بارداری