خانما آرتا یا آرتین ؟
پسر بزرگم آرش اسمش
🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼

۷ پاسخ

آرش. کیارش

بزار آرتین

آرتا بهتره ولی اگه جات بودم میزاشتم آوش

آرتا قشنگه یا آریا

تو هم ک عین منی منم اسم نمیدونم چی بذارم سخت ترین کار دنیا همینه

ارتا

آرتا........

سوال های مرتبط

مامان گل پسری👣💙 مامان گل پسری👣💙 ۳ ماهگی
مامان مامان آرتا مامان مامان آرتا ۷ ماهگی