۱۱ پاسخ

دختر من ۳۷هفته و۴روز بود بدنیا آمد دستگاه رفت

پسرمن 37و4رور بدنیااومد. مشکلی نداشت وزنشم3100بود

۳۷ هفته امنه

من ۳۷ هفته و ۱ روز زایمان کردم خوبه خداروشکر

من37و2روز زایمان کردم دستگاه نرفت

من امروز از دکترم پرسیدم گفت تا 36 هفته بمونه احتیاجی به دستگاه نداره عزیزم

سلام عزیزم ن مشکلی نیست دختر منم با وزن3/100ب بدنیا اومد خداروشکر همه چیش اوکی بود

نه کامل بود مشکلی نداشتم وزنشم۲۸۰۰ بود

سلام منم همین استرس رو دارم
چون دکتر گفت ۳۷ هفته سزارین میشی

37ک بچه کامله دیک عزیزم چرادستگاه برع خودم 37هفته 4روز زایمان کردم

۳۵ تا ۳۶ هفته بچه کامله ۳۵ هفته کامل هم بدنیا بیاد تو دستگاه نمیره عزیرم 😍😍😉

سوال های مرتبط

مامان ماهلین ومیکائیل مامان ماهلین ومیکائیل ۵ ماهگی