دختر من ۳۷هفته و۴روز بود بدنیا آمد دستگاه رفت
پسرمن 37و4رور بدنیااومد. مشکلی نداشت وزنشم3100بود
۳۷ هفته امنه
من ۳۷ هفته و ۱ روز زایمان کردم خوبه خداروشکر
من37و2روز زایمان کردم دستگاه نرفت
من امروز از دکترم پرسیدم گفت تا 36 هفته بمونه احتیاجی به دستگاه نداره عزیزم
سلام عزیزم ن مشکلی نیست دختر منم با وزن3/100ب بدنیا اومد خداروشکر همه چیش اوکی بود
نه کامل بود مشکلی نداشتم وزنشم۲۸۰۰ بود
سلام منم همین استرس رو دارم
چون دکتر گفت ۳۷ هفته سزارین میشی
37ک بچه کامله دیک عزیزم چرادستگاه برع خودم 37هفته 4روز زایمان کردم
۳۵ تا ۳۶ هفته بچه کامله ۳۵ هفته کامل هم بدنیا بیاد تو دستگاه نمیره عزیرم 😍😍😉
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.